Familie Glamping ved Piney Lake Vail

familie Glamping ved Piney Lake Vail

et af de smukkeste og mest specielle steder i Colorado er Piney Lake, der ligger ved Piney River Ranch. Søen og ranchen er adgang ud af Vail omkring ti miles væk på en blæsende grusvej. Her afspejler en uberørt sø den majestætiske Gore Range af Colorado Rockies. Vandreture, fiskeri, ridning, kanosejlads, padle boarding og bare tage i naturen er måder at nyde områdets skønhed.

et besøg er værd at køre, som en række biler, der støder langs vejen i ugerne, vil attestere. Men vidste du, at du kan overnatte eller flere nætter her? Du kan næsten have stedet for dig selv — ensomhed, når solen går ned eller stiger på et af de smukkeste steder i Colorado.

Vail i Colorado er hjemsted for mange specielle og spektakulære steder. Disse naturlige briller er af varierende popularitet og svært at få adgang til. Piney Lake er en, hvor du virkelig kan føle dig sammen med naturen, især hvis du overnatter og kan nyde de tidlige morgentimer.

Disclosure: Vi var vært på denne tur af Piney River Ranch. Alle meninger er dog vores egne.

Piney River Ranch driver en restaurant, ridning, en mole med kanoudlejning samt hytter og telte, alle placeret lige ved Piney Lake Vail. Piney River Ranch er et populært sted for bryllupper. Og, Upper Piney Lake Trail er populær blandt vandrere.

området kan blive overfyldt i helgedagene, men vi havde mulighed for at overnatte i et af teltene. Vi opdagede, at det var en måde at nyde seværdighederne her uden så mange mennesker rundt.

upper piney lake trail
Piney Lake Vail er en populær vandring og blad peeping destination.

jeg besøgte først Piney Lake for mere end et årti siden. Det første besøg var camping i området. Jeg har gode minder om at oprette mit Telt og opdage et træ ved åen og lyde af rindende vand. Under hvilken jeg hyggede mig med min hund og en bog. Tre eller fire år senere tog jeg et drev op igen, denne gang for at se ranchen, når man overvejer mulige bryllup steder.

Piney River Ranch kan være det smukkeste bryllupssted i Vail-området. Vail bryllupsdækket og andre steder på bjerget tilbyder spektakulær udsigt over bjergene. Men nærheden til Gore Range og skønheden i Piney Lake gør dette område unikt, da alpengloven reflekterer over søen.

Piney Lake vail restaurant
restauranten på Piney Lake Vail er åben fra kl. 11 til kl. 6. i sommersæsonen og er en fantastisk måde at afslutte en dag med vandreture.

Piney Lake er lidt sværere at komme til. Det er en 30-45 minutters kørsel fra Vail Village til Red Sandstone Road og op ad en ujævn grusvej. Der er ingen mobiltelefontjeneste, der starter et par miles ind i drevet. Ranchen tilbyder heller ikke trådløst internet. Det er en fjern del af hvid flod National Forest, som er en del af sin charme, især når glamping med din familie.

logi på Piney River Ranch

telte på Piney River Ranch

vores familie søgte en glamping oplevelse så reserveret en af deres telte. Teltene er rustikt charmerende. De byder på trægulv og brændeovn til varme. Der er et grundlæggende bord til fire og en gyngestol af træ. Jeg nød virkelig at læse til mine børn i træ gyngestol til lyset af en lanterne. Det er svært at fange deres opmærksomhed så intenst derhjemme. Og det føltes bare gammeldags.

Glamping telt på Piney River Ranch
teltene på Piney River Ranch som rustik og charmerende. Åh, og hvor dejligt at have senge venter og en brændeovn til varme.

teltet har en dronning seng og to enkeltsenge med sengetøj. Vi medbragte ekstra tæpper. Men det var så rart at ikke behøver at bekymre sig om pakning soveposer eller camping måtter eller luftmadrasser. En natstand er på den ene side af sengen med en lampe. Og der er en overhead lys på toppen af teltet. Der var også et par stikkontakter til rådighed via forlængerledning. Jeg har tilfældigvis medbragt det vigtige campingtilbehør, min Nespresso-maskine, så vi var i stand til at have varm espresso tidligt på en meget kold Colorado efterårsmorgen. Vi ønskede kun, at vi havde tænkt at medbringe rumvarmeren også.

teltene har skærme, så du kan åbne dem på varme dage. Selvom aftenen altid kan blive lidt kølig i denne bjerghøjde. Der er et frontdæk til teltet med to stole og endeborde lavet af savede træstammer.

Glamping telt på Piney River Ranch i skumringen.

og foran teltet er der et rum med en bålplads, en gasgrill og et picnicbord med bænke. Det var dejligt at kunne stege S ‘ mores om aftenen. Og det var så nemt at varme op nogle præfabrikerede burritos på gasgrillen næste morgen. Teltene har hver parkering lige ved siden af dem, hvilket gør lastning ind og ud let.

Insider Tip: Piney Lake Vail hviler på 9.350 fod over havets overflade. Medbring vand for at afværge højdesyge. Bring brænde til kolde aftener, og ristning S ‘ mores ved ilden.

hytter dot kysten af Piney Lake Vail.
hytter dot kysten af Piney Lake Vail, alle prale spektakulære udsigt over Gore Range flimrende på søen.

hytter ved Piney Lake Vail

hytterne ligger lige ved Piney Lake. Vi boede ikke i en, men de har et lignende layout foran med en ildsted og gasgrill og parkering lige ved siden af kabinen. For tidlig eller sen sæson, i bakspejlet, Jeg ville gå til en af disse. Selvom der ikke er varme i hytterne, er de meget bedre isoleret end et telt. Jeg kan forestille mig, at det også fungerer for støj. Vores naboer var alle stille, så støj var ikke et problem. Men i teltene kan du endda høre knusning af fodspor på gruset udenfor.

vigtigst er hytterne virkelig søen. Mens teltene kun er et par skridt til uafbrudt fabelagtig udsigt. Hytterne er lige der. Bare åbn hoveddøren for at se Gore Range reflekteret på still lake.

rygtet siger, at de til sommeren 2020 har fjernet den store yurt og bygget to nye hytter på sin plads.

udsigt over Gore Range og Piney Lake fra restaurantdækket på Piney River Ranch.

Restaurant på Piney River Ranch

restauranten er åben for offentligheden fra 11 AM til 6 pm. Timerne er begrænsede, hvilket betyder, at du skal ankomme til et anstændigt tidspunkt, hvis du gerne vil spise i restauranten i stedet for at forberede din egen lejrmiddag. Restauranten er helt i top. Der er en begrænset menu, men vi elskede alle vores mad. Vi bestilte endda en anden ordre af deres vinger kogt på deres ryger ud tilbage.

vores servitrice var meget venlige og hjælpsomme, og syntes ikke at noget imod at bringe os masser og masser af vand. Selvom restauranten var lukket kl 6 om eftermiddagen, hun var der stadig rengøring lige efter tæt og havde ikke noget imod at hjælpe med at lede mig til at finde brandstarter og tænding på frontkontoret. Assisterende general manager var venlig nok til at jage den nævnte brandstarter i et baglokale.

mens vi valgte at lave kaffe og varme op morgenmad på vores telt, front office og butikken gør åben på 9 am med varm kaffe og morgenmad burritos. De har også gode souvenirs. Vi kom hjem med et nyt juletræspynt og en meget cool hat med en elg på til vores lille fyr.

en murmeldyr oppe på en klippe på Upper Piney Lake Trail.

Hvad skal man gøre på Piney River Ranch

Vandring ved Piney Lake Colorado

Piney Lake tilbyder nogle af de mest spektakulære vandreture i Vail. Ingen mountainbikes eller motoriserede køretøjer er tilladt. Hunde skal være i snor. Upper Piney Lake Trail fører til vandfald og handler om 7 miles rundtur til vandfaldene.

når jeg er på smukke steder, prøver jeg ofte at snige mig tidligt ud i en time eller to for at komme i en hurtig vandretur, mens mine børn leger. Så jeg havde ikke tid nok til at komme til faldet. Men jeg kan fortælle dig, at Gore Range er smuk. Aspenbladene var lige begyndt at blive guld og morgenlyset lyser dem op.

der er en anden vandresti på højre side af søen. Jeg har lige udforsket basisområdet omkring søen, men det var også smukt på en anden måde. Det er den side af søen, som tilsyneladende elgen hyppige.

vores familie fiskeri på Piney Lake Vail
vores familie fiskeri på Piney Lake Vail. Der er fiskestænger til leje på molen.

fiskeri ved Piney Lake

Piney River Ranch lejer spin stænger & reels. Der er masser af maleriske steder rundt om søen for at prøve din hånd på fiskeri. Vi tilbragte lidt tid langs kysten med en stang, og vores børn elskede det. Mens vi ikke fange noget, det var den perfekte introduktion til fiskeri efter vores børn. Der tilbydes også guidede fisketure i højsæsonen.

kanoer og stand up paddle boards venter på at blive taget ud på Piney Lake.
kanoer og stå op paddle boards i de tidlige morgentimer, venter på at blive taget ud på Piney Lake.

Kano & Stand Up Paddle Boarding ved Piney Lake

søen er ikke stor, og at tage en kano eller padlebræt ud er en sjov måde at udforske den på. Min datter & jeg tilbragte lidt tid i kanoen. Søen er rolig og rolig. Det var bare dejligt at være ude på vandet lidt.

ridning på Piney River Ranch

vi besøgte den anden til sidste helgen, at Piney River Ranch var åben for sæsonen. Desværre gik hestene ned ad bjerget året før. Ellers er jeg sikker på, at dette ville have været højdepunktet på turen for mig. Der er ingen bedre måde at tage i Colorado majestætiske landskab end på hesteryg!

hvornår er Piney Lake tilgængelig?

vejen til Piney Lake åbner typisk begyndelsen af juni. 21. Juni er den åbne Dato for sommeren 2020. Piney River Ranch er typisk åben i slutningen af September, selvom nætterne bliver kolde om efteråret. Nogle aktiviteter, såsom ridning, kan afslutte et par uger før.

spektakulære bjerge reflekteret på klare alpine søer er ret det smukke syn. Du kan blive overrasket over, hvor mange reservoirer og søer i Colorado der faktisk er.

Piney Lake Vail er bedst kendt for spektakulære bryllupper. Men for at få mest muligt ud af dette fredfyldte sted, Lej en hytte eller telt og gå glamping. Find ud af alt hvad du behøver at vide om glamping på Piney River Ranch Colorado! #glamping # coloradoPiney Lake Vail er bedst kendt for spektakulære bryllupper. Men for at få mest muligt ud af dette fredfyldte sted, Lej en hytte eller telt og gå glamping. Find ud af alt hvad du behøver at vide om glamping på Piney River Ranch Colorado! #glamping # coloradoPiney Lake Vail er bedst kendt for spektakulære bryllupper. Men for at få mest muligt ud af dette fredfyldte sted, Lej en hytte eller telt og gå glamping. Find ud af alt hvad du behøver at vide om glamping på Piney River Ranch Colorado! # glamping # colorado

Piney River Ranch er en favorit Colorado glamping stedet, men sørg for at tjekke vores runde op af andre favoritter!