fem Foodie stopper i Long Beach, V

USA ‘ s Long Beach halvøen er kendt for mange ting, ligesom dens tranebær moser og falde champignon foodie, der har den længste strand i USA (30 miles!), og for at være enden af vejen for berømte opdagelsesrejsende Luvis & Clark. Hvad du måske ikke ved, er, at det har et håndværksbryggeri, frisk fisk og skaldyr, og fantastiske restauranter.

på en hosted efterårstur fik jeg at udforske Long Beach, havudsigt og Ilvaco, og undervejs opdagede jeg et industrielt chic Strandhotel og nogle gode foodie Stop.

her er en liste over fem foodie stop i Long Beach.

Disclosure: du kan hjælpe med at støtte min lille by rejser ved hjælp af affiliate links i dette indlæg.

der er masser af måder at få den lokale rejse scoop. Find de bedste priser, Sammenlign priser, og læs, hvad andre rejsende har at sige om Long Beach på TripAdvisor, Hotels.com og Ekspedia.

restauranter i nærheden af Five Foodie stop in Long Beach

i Long Beach var jernbanetransport i regelmæssig brug indtil 1930 ‘ erne.

1. Depot Restaurant

på vores første nat spiste vi på Depot Restaurant. Vi havde brugt eftermiddagen på at udforske strandstierne med de gratis cykler fra vores hotel og havde opbygget en ganske appetit. Depotet er en historisk jernbanestation, og hvis du har fulgt mig, du ved, jeg elsker at forbinde med historien på min lille by rejser. Udefra ser bygningen ret lille ud, og jeg blev overrasket over, hvor rummelig den var indeni. Vores bord – kokkens bord – havde udsigt til køkkenet og gennem hele vores måltid, vi kunne se kokkene arbejde hårdt på deres håndværk

starten på et fantastisk måltid.
Carne Asada Negro var meget flavorful og krydret.
laks i en vild champignon sauce på depotet.
jeg kan ikke modstå en ribeye!

natlige tilbud

vi startede med to glas vin (en rød og hvid) og varmt brød med blå ost drysset med balsamico. Min mand er en stor blå ost fan (mig ikke så meget), så han spiste stort set hver bid. På forrettermenuen fangede Carne Asado Negro med marineret rib eye på spidskommen duftende sorte bønner toppet med peberfrugter og koriander og serveret med stegte tortilla chips ($12) min opmærksomhed, så vi bestilte det. Det skuffede ikke, men vær opmærksom på, at det er på den spicier side. Til middag bestilte min husbanded den friske lokale” Catch of the Day”, som var laks serveret med vilde svampe og en fløde sauce ($24). Jeg bestilte Ribeye Special (vidste de, at jeg kom ?) med sæsonbestemte grøntsager ($29). Vi var for fulde og videregav dessert, skønt senere, da den søde trang ramte mig, jeg ville ønske, at vi havde det. Under hele vores måltid, vi havde fremragende service og ville bestille disse retter igen.

timer: åbner hver nat kl 5 p. m.

adresse: 1208 38. Plads havudsigt, V 98644

TheShelburneInn
Shelburne Inn har været uafgjort for sin mad og logi i over 100 år.
den Shelburne Inn siddepladser
jeg elskede farvet glas i hele kroen.
The Shelburne Inn Dining Room
vilde champignon urt Scramble
vilde champignon urt scramble på Shelburne Inn.
kærnemælk kiks og elg pølse sovs

2. Den Shelburne Inn

for vores første morgenmad, vi gik til den historiske the Shelburne Inn. Kroen er smuk, og besøgende kan turnere ejendommen og kigge ind ledige værelser, der er roped off. Da vi gik i svampesæsonen, bestilte jeg Kroværtens vilde champignon urt Scramble med fire slags ost, vilde svampe, vandkryds og urter ($11). Jeg kunne godt lide, at det var fyldt med grøntsager, men desværre overvældede hvidløgssmagen scramble. Min mand havde kærnemælk kiks og elg pølse sovs med en pocheret æg. Jeg kunne godt lide elgpølsen og troede, at den gav en unik smag til en traditionel skål. Selvom dette ikke viste sig at være vores foretrukne morgenmad i Long Beach, Vi kunne godt lide præsentationen, historisk stemning og antikviteter. Hvis vi havde mere tid, ville jeg gerne have prøvet deres maltede vaffel ($6) og klassisk fransk Toast ($10), samt tjek Happy Hour i pubben.

Tip: Som serveren hvilken tabel kan du se spøgelset fra, og sidde der, hvis du tør!

timer: morgenmad 8 til 11 am (lukket på onsdage), Pub og Inglenook åben fra 11 AM til 8 PM (Lukket på onsdage til April), vigtigste spisestue Åben fra 5 til 8 PM (Lukket onsdage), Happy Hour i pub er hver dag undtagen onsdag fra 4 til 6 pm

adresse: 4415 Pacific måde Long Beach halvøen, V 98644

North anløbsbro brygning hanen værelse
North anløbsbro brygning Food Truck
fødevarer er tilgængelige lige udenfor på en food truck.
North anløbsbro brygning
North anløbsbro brygning Lounge
North anløbsbro brygning har bar sæder, borde og en lounge område med en pejs.
North anløbsbro brygning Sampler
North anløbsbro brygning sampler.
Nordjyllandbrunetter

3. North anløbsbro brygning

hvis du er en øl elsker, et stop ved North anløbsbro brygning er et must. Deres tap værelse har 12 af deres egne øl, et par amerikanske cider og et par gæst vandhaner. Der er en række siddepladser, herunder bar, borde og en lounge med pejs. Vi tog hver en prøveudtagningsflyvning. Navene besluttede, at han kunne lide North Head IPA, og jeg kunne godt lide deres Kolsch.

Tip: børn er velkomne indtil 6 pm

Tip: en madbil er på deres parkeringsplads i bestemte timer.

Tip: 42nd Street Cafe & Bistro er lige på tværs af gaden.

timer: søndag & mandag middag til 7 pm, onsdag & torsdag middag til 9 pm, fredag & lørdag middag til 10 PM, Lukket Tirsdag.

adresse: 4200 Pacific måde, havudsigt, var 98644

TripAdvisor er min go-to kilde til rejse rådgivning, men der er masser af måder at få den lokale scoop. Find de bedste priser, Sammenlign priser, og læs, hvad andre rejsende har at sige om Long Beach på TripAdvisor, Hotels.com og Ekspedia.

42StreetCafeBistro

4. 42nd Street Cafeteri & Bistro

vi spiste på 42nd Street Cafeteri & Bistro to gange. En gang til middag og en gang til morgenmad, og begge gange var imponeret over tjenesten og maden. Jeg tror, det havde at gøre med en masse foodie firsts for os. Til drinks havde vi en Nordhoved IPA og en mørk & stormfuld. Deres version af mørket & Stormy er lavet med hjemmelavet ingefærøl, som havde en fantastisk dyb gingery smag.

King Bolete
Mushroom Heaven

da vi begge er svampeelskere, startede vi med king bolete forretter special med sauterede rødløg og en reduktion af rødvin ($11). Ingen af os havde smagt king boletes før og var hooked på den første bid. Det var så godt; jeg kunne med glæde have bestilt det til middag også.

barberkniv Musling
Navene blev forelsket i deres stegte barberkniv musling!
DungenessCrabBeignets
Dungeness Krabbe Beignets var mere af tekstur af en fritter eller hush hvalp.
frugt Crips
gammeldags nordvest frugt sprød med vaniljeis.

frisk fisk og skaldyr

til middag bestilte vi de små nordvestlige barberkniv muslinger flash-stegt med en kærnemælk mel og Saltine skorpe med stegte røde kartofler og hjemmelavet persille og kapers mayonnaise ($19) og Dungeness Krabbe Beignets med en kreolsk krydret abrikosmarmelade med grønne og balsamicoeddike($11). Dette var første gang nogen af os havde en barberkniv musling, og vi begge elskede det, og jeg er ikke en musling person. For krabbe skålen, jeg var lidt forvirret, hvorfor de blev kaldt beignets som tekstur var mere som en hush hvalp eller en fritter. Uanset hvad var de fyldt med krabbekød, og abrikosmarmeladen forbedrede alle smag. Vi indpakket vores måltid med en gammeldags Nordvestfrugt Crisp ($8).

hjemmelavede vafler med blåbær
hjemmelavede vafler med piskefløde og blåbær.
æg og bacon.

til morgenmad havde vi hjemmelavede vafler med blåbær og flødeskum ($6) og æg & kød ($10). Alt var fantastisk, og vi ville bestille det igen.

Tip: Restauranten har lokale, sæsonbestemte varer, så sørg for at drage fordel af deres tilbud.

timer: morgenmad og frokost fra 8 til 2 pm middag begynder kl 4:30 PM Lukket de fleste mandage og tirsdage.

adresse: 4201 Pacific måde, havudsigt, V 98644

Foodie stopper i Long Beach, V

restauranten og baren er på øverste etage af den industrielle chic Adrift Hotel & Spa. For synspunkter kan det ikke slå, da det vender ud mod havet. Hver aften var vi her godt efter mørke, så vi kun så skyggen af curling surf. Vi spiste ikke her, men havde drinks og lyttede til levende musik, som pakket huset hver aften.

Tip: Hvis du er der som et par, skal du vælge et sæde ved vinduet.

timer: Brunch fra 8 til 2 middag fra 4 til 9 søndag til torsdag og fra 4 til 10 fredag og lørdag. Sen aften spisning fra 9 pm for at lukke søndag til torsdag og til 10 PM fredag og lørdag. Happy Hour fra 2 p.m. til 4 p. m.

adresse: 409 Sid Snyder Drive, Long Beach, var 98631

det afslutter mine fem Foodie-stop i Long Beach, var. Hvad er nogle af dine yndlingsretter at spise, mens du er på ferie på stranden?

for at finde ud af mere om Long Beach, besøg Long Beach Peninsula Visitors Bureau.

Bemærk: Som det er almindeligt i rejsebranchen, fik forfatteren indkvartering og måltider med henblik på gennemgang. Selvom det ikke har påvirket denne anmeldelse, forfatteren tror på fuld offentliggørelse af alle potentielle interessekonflikter.