Fem Foodie Stopper I Long Beach, WA

Washingtons Long Beach Peninsula er kjent for mange ting, som sine tranebær myrer og fall sopp foraging, har den lengste stranden i Usa (30 miles!), og for å være enden Av veien For berømte oppdagere Lewis & Clark. Det du kanskje ikke vet er at den har et håndverksbryggeri, fersk sjømat og fantastiske restauranter.

På en vert fall tur, jeg fikk til å utforske Long Beach, Seaview, Og Ilwaco, og underveis, jeg oppdaget en industriell chic strandhotell og noen flotte foodie stopp.

Her er en liste over fem foodie stopp I Long Beach, WA.

Avsløring: Du kan bidra til å støtte mine småby reiser ved hjelp av affiliate linker i dette innlegget.

Det er mange måter å få den lokale reise scoop. Finn det beste tilbudet, sammenlign priser, og les hva andre reisende har å si om Long Beach, WA på TripAdvisor, Travelocity, Hotels.com Og Expedia.

SE Alle Hoteller I Long Beach

I Long Beach var jernbanetransport i vanlig bruk til 1930-tallet.

1. The Depot Restaurant

På vår første natt spiste vi På The Depot Restaurant. Vi hadde tilbrakt ettermiddagen å utforske stranden stier med gratis sykler fra hotellet vårt og hadde bygget opp litt av en appetitt. Depotet er en historisk jernbanestasjon, og hvis du har fulgt meg, vet du at jeg elsker å koble til historien på mine småbyreiser. Fra utsiden ser bygningen ganske liten ut, og jeg ble overrasket over hvor romslig det var inne. Vårt bord-Kokkens Bord – hadde utsikt inn på kjøkkenet og gjennom vårt måltid, vi kunne se kokkene jobber hardt på sine båter

starten på et fantastisk måltid.
Carne Asada Negro var veldig smakfull og krydret.
Laks i en vill soppsaus på Depotet.
jeg kan ikke motstå en ribeye!

Nattlige Spesialiteter

Vi startet med to glass vin (en rød og hvit) og varmt brød med blåmuggost drizzled med balsamico. Min mann er en stor blåost fan (meg ikke så mye), så han spiste ganske mye hver bit. På forrett menyen, Carne Asado Negro med marinert rib øye på spisskummen duftende svarte bønner toppet med paprika og koriander og servert med stekt tortilla chips ($12) fanget min oppmerksomhet, så vi bestilte det. Det skuffet ikke, men vær oppmerksom på at det er på spicier side. Til middag bestilte min husbanded Den Ferske Lokale «Fangsten Av Dagen» som var laks servert med vill sopp og en fløtesaus ($24). Jeg bestilte Ribeye Spesielle (visste de at jeg kom?) med sesongens gronnsaker ($29). Vi var for fulle og gikk på dessert, men senere da det søte trangen slo meg, ønsket jeg at vi hadde. Gjennom hele måltidet hadde vi utmerket service og ville bestille disse rettene igjen.

Timer: Åpner hver natt på 5 pm

Adresse: 1208 38. Plass Seaview, WA 98644

Theshelburneinn
The Shelburne Inn har vært en trekning for sin mat og losji i over 100 år.
Shelburne Inn Sitteplasser
jeg elsket farget glass i hele vertshuset.
Restauranter I Nærheten Av The Shelburne Inn Dining Room
Vill Sopp Urt Scramble
Vill sopp urt scramble På Shelburne Inn.
Buttermilk Kjeks Og Elg Pølse Saus

2. The Shelburne Inn

for vår første frokost, dro vi til den historiske The Shelburne Inn. Vertshuset er vakkert, og besøkende kan turnere eiendommen og kikke inn i ledige rom som er roped off. Siden vi gikk under soppsesongen, bestilte Jeg Innkeeper ‘ S Wild Mushroom Herb Scramble med fire typer ost, vill sopp, watercress og urter ($11). Jeg likte at det var lastet med grønnsaker, men dessverre overmannet hvitløksmaken scramble. Min mann hadde Buttermilk Kjeks Og Elg Pølse Saus med en posjert egg. Jeg likte elg pølse og trodde det ga en unik smak til en tradisjonell rett. Selv om dette ikke viste seg å være vår favoritt frokost I Long Beach, likte vi presentasjonen, historiske vibe og antikviteter. Hvis vi hadde mer tid jeg ville ha likt å prøve Sin Maltet Vaffel ($6) Og Klassisk Fransk Toast ($10), samt sjekke Ut Happy Hour i puben.

Tips: Som server hvilket bord kan du se spøkelset fra, og sitte der hvis du tør!

Timer: Frokost 8 til 11 am (stengt på onsdager), Pub og Inglenook åpen fra 11 am til 8 pm (stengt på onsdager til April), Hoved Spisestue åpent fra 5 til 8 pm (stengt onsdager), Happy Hour i puben er hver dag unntatt onsdag fra 4 til 6 pm

Adresse: Hotell I Nærheten Av 4415 Pacific Way Long Beach Peninsula, WA 98644

Restauranter I Nærheten Av North Jetty Brewing Tap Room
North Jetty Brewing Food Truck
Mat er tilgjengelig rett utenfor på en food truck.
North Jetty Brewing
North Jetty Brewing Lounge
North Jetty Brewing Har barseter, bord og et salongområde med peis.
Nord Brygge Brygging Sampler
Nord Brygge Brygging sampler.
Nordjerrybrewingøl

3. North Jetty Brewing

hvis du er en øl elsker, er et stopp På North Jetty Brewing et must. Deres trykk rommet har 12 av sine egne øl, Noen Washington cider og et par gjeste kraner. Det er en rekke sitteplasser, inkludert bar, bord og en salong med peis. Vi gjorde hver en sampler flytur. Huber besluttet han likte North Head IPA, og jeg likte Deres Kolsch.

Tips: Barn er velkomne til 6 pm

Tips: en matbil er på parkeringsplassen i bestemte timer.

Tips: 42nd Street Cafe & Bistro ligger rett over gaten.

Timer: søndag & mandag middag til 7 pm, onsdag & torsdag middag til 9 pm, fredag & lørdag middag til 10 pm, stengt tirsdag.

Adresse: 4200 Pacific Way, Seaview, WA 98644

TripAdvisor er min go-to kilde for reiseråd, men det er mange måter å få den lokale scoop. Finn det beste tilbudet, sammenlign priser, og les hva andre reisende har å si om Long Beach, WA på TripAdvisor, Travelocity, Hotels.com Og Expedia.

42StreetCafeBistro

4. 42nd Street Caf ③ & Bistro

vi spiste på 42nd Street Café & Bistro to ganger . En gang til middag og en gang til frokost, og begge ganger var imponert over servicen og maten. Jeg tror det hadde å gjøre med mange foodie firsts for oss. For drinker hadde Vi En North Head IPA Og En Mørk & Stormfull. Deres versjon Av The Dark & Stormy er laget med housemade ingefærøl, som hadde fantastisk dyp gingery smak.

King Bolete
Mushroom Heaven

Siden vi begge er soppelskere, startet vi med king bolete forrett spesiell med sauteed rødløk og en rødvinsreduksjon ($11). Ingen av oss hadde smakt kong boletes før og ble hekta på den første bitt. Det var så bra; jeg kunne gjerne ha bestilt det til middag også.

Razor Musling
navene ble forelsket i sin stekte razor musling!
DungenessCrabBeignets
Dungeness Krabbe Beignets var mer av tekstur av en fritter eller hush valp.
Frukt Crips
Gammeldags Nordvest frukt skarp med vaniljeis.

Fersk Sjømat

til middag bestilte vi de Små Nordvest Razor Muslinger flash-stekt med en buttermilk mel og Saltine skorpe med stekte røde poteter og housemade persille og kaper majones ($19) og Dungeness Krabbe Beignets med En Creole-krydret aprikos marmelade med greener og balsamicoeddik ($11). Dette var første gang noen av oss hadde en barberhøvel musling, og vi begge elsket det, og jeg er ikke en musling person. For krabbe parabolen, jeg var litt forvirret hvorfor de ble kalt beignets som tekstur var mer som en hush valp eller en fritter. Uansett var de pakket med krabbekjøtt, og aprikosmarmeladen forbedret alle smaker. Vi pakket opp vårt måltid med En Gammeldags Nordvest Frukt Skarp ($8).

Housemade Vafler Med Blåbær
Hjemmelagde vafler med piskekrem Og blåbær.
Egg og bacon.

til frokost hadde Vi Housemade Vafler med blåbær og pisket krem ($6) Og Egg & Kjøtt ($10). Alt var flott, og vi ville bestille det igjen.

Tips: Restauranten har lokale, sesongmessige elementer så sørg for å dra nytte av deres tilbud.

Timer: Frokost og lunsj fra 8 am til 2 pm Middag begynner på 4: 30 Pm Stengt de Fleste mandager Og tirsdager.

Adresse: 4201 Pacific Way, Seaview, WA 98644

Foodie Stopper I Long Beach, WA

restauranten og baren ligger i toppetasjen På industrial chic Adrift Hotel & Spa. For utsikt kan det ikke slå, da det vender mot havet. Hver kveld vi var her godt etter mørkets frembrudd, så vi bare så skyggen av curling surfe. Vi spiste ikke her, men hadde drinker og lyttet til levende musikk, som pakket huset hver kveld.

Tips: hvis du er der som et par, velg et sete ved vinduet.

Timer: Brunsj fra 8 am til 2 pm Middag fra 4 pm til 9 pm søndag til torsdag, og fra 4 pm til 10 pm fredag og lørdag. Sen Kveld Servering fra 9 pm å lukke søndag til torsdag og til 10 pm fredag og lørdag. Happy Hour fra 2 pm til 4 pm

Adresse: 409 Sid Snyder Drive, Long Beach, WA 98631

som bryter opp Mine Fem Foodie Stopp I Long Beach, WA. Hva er noen av dine favorittretter å spise mens du er på ferie på stranden?

FOR å finne Ut Mer Om Long Beach, WA besøk Long Beach Peninsula Visitors Bureau.

Merk: som er vanlig i reiselivsbransjen, forfatteren ble utstyrt med overnatting og måltider for det formål gjennomgang. Selv om det ikke har påvirket denne anmeldelsen, tror forfatteren på full avsløring av alle potensielle interessekonflikter.