Ny Hjemmeside For Boise Trails!

I juni 2017 Fikk Joe Og Jeg En Dm På Instagram Fra Kirk Cheney og Jason Delgadillo, et par gutter vi kjente Fra BoiseTrailPics. De sa de kom Til Å Bøye med noen venner og ønsket å møte opp for en tur.

Joe var ute av byen, men jeg leter alltid etter noen unnskyldning for å sykle: «Sikkert, Jeg er med!»og jeg møtte dem på Wanoga sent en dag etter jobb .

de ønsket å ri Funner, som virket som et merkelig valg for noen å plukke tilfeldig, så jeg spurte om de valgte det bare på grunn av navnet, og de innrømmet at de gjorde det. Lang historie kort, jeg tok dem til Tylers og vi hadde en ripping god tid, og det var klart at hele deres posse hadde noen solide ferdigheter og mye moro på sykler (og ville nok elske Funner).

Tilbake til Wanoga, gjorde vi to raske runder på Funner før solen gikk ned. Vi alle high-fived og sa at vi ville ri igjen en gang, og hvis Jeg noen Gang kom Til Boise for å slå dem opp.

Riding Funner trail I Bend

Kirk ledende Boise Trails tog På Funner.

Noen uker senere fikk Jeg En e-post fra Jason, og Han ønsket å snakke om en markedsføringside han hadde. Markedsføring er min dagjobb på Delicious Design, og han er en kul fyr, så fortalte ham at jeg var glad for å hoppe på en samtale og dele det jeg vet.

Det var ganske klart At Jason og Kirk var mye som oss. De elsker å terrengsykkel, er førsteklasses sti ambassadører, og hadde en sterk tilhengerskare på sosiale medier hvor de deler sin lidenskap For Boise stier og MTB livsstil.

Du Vet Sikkert Hvor Dette Er På Vei…

jeg spurte dem, «Hvorfor bygger vi Ikke en versjon av BendTrails.org Men For Boise? Dere kan fylle den med flott sti informasjon og kuratere innhold som er spesifikt For Boise og samfunnet ditt.»

etter litt frem og tilbake begynte vi å snakke seriøst om hva som var involvert for å få et prosjekt som dette fra bakken.

selv om det sannsynligvis ser enkelt ut for sluttbrukeren, er et nettsted som BendTrails ET STORT prosjekt. Både innholdet og den underliggende koden er formidable hindringer å overvinne-og krever tid, engasjement og penger å lansere.

«Alle her på 10 Barrel er glade for å se denne utrullingen for Boise-samfunnet for å gi et morsomt verktøy og ressurs for alle syklister og trail — brukere i området,»

Andy Goggins
10 Barrel Marketing Director

Vi har hatt et veldig godt forhold til vår tittelsponsor 10 Barrel siden vi først lanserte og visste at de hadde en ny brew — pub I Boise-og var lidenskapelig om utendørs livsstil-så Valerie Nærmet dem om å hjelpe oss Med å Få boise stier oppe og går, og de var Veldig Interessert i konseptet.

Grønt Lys! Jeg og T-Bone (vår kodeveiviser) fikk jobbe med en gang. Opprinnelig planla vi å klone BendTrails, tørke ut innholdet, og slå Det over Til Boise-teamet. Men T-Bone og jeg er BEGGE OCD Og Boise gutta brakt noen friske ideer til bordet, så vi bygget Boise Stier fra grunnen av — og nå som det er gjort, vi vil rulle den nye og forbedrede koden tilbake I BendTrails. MEN JEG digress… fordi, DU vet, OCD. Etter ca fire måneder med hardt arbeid og samarbeid, området er nå live.

BoiseTrails.com Høydepunkter Boise Fantastiske Stier

Boise Mountain Biking Trails

Boise Trails nettstedet vil føle seg kjent for Våre BendTrails brukere-men det inkluderer også noen fine oppgraderinger som vi skal innlemme I BendTrails våren. Nettstedet vil lansere med over 140 stier!

nettstedet inneholder detaljerte løypeprofiler, oppdaterte løypeforhold og rikt medieinnhold og henvender seg til terrengsyklister, turgåere, løypeløpere og andre brukere. BoiseTrails.com hjelper brukerne å lære mer Om Boise utrolige sti system: utforsk stier, planlegge nye ruter, se videoer av stier du ikke har prøvd, og få gjeldende sti tilstandsrapporter crowdsourced fra andre brukere.

Hundrevis av miles av stier tilgjengelig rett fra byen — og mer enn hundre individuelle stier…

Jason Delgadillo

«Boise’ s trail system er en fantastisk ressurs. Hundrevis av miles av stier tilgjengelig rett fra byen — og mer enn hundre individuelle stier,» sier Jason Delgadillo, en av grunnleggerne av BoiseTrails.com. «Som tusenvis Av Andre Boise-lokalbefolkningen bruker vår gruppe venner stien flere ganger i uken, for terrengsykling, løping og fotturer. Vi holdt får spørsmål På Instagram om anbefalte ruter, sti forhold, etc. Så vi innså at folk vil ha god, omfattende og nåværende sti intel, og vi kunne hjelpe med det.»

medstifter Kirk Cheney utdypet: «Boise er heldig å ha de hardt arbeidende folkene På Ridge To Rivers, som bryr seg om stiene og gir informasjon til publikum . Men deres tall er begrenset og nettverket av trail brukere er stort. Vi skjønte vi kunne tappe inn i det nettverket og tillate brukere å oppdatere hverandre om sti forhold. På toppen av det kan vi legge til vårt bibliotek med stifotografier og videoer, slik at folk som undersøker stier, kan få en bedre ide om hva de kan forvente.»

Så Hvordan Er Ridning I Boise?

Terrengsykling I Boise Idaho

her er hvor du forlater skogen og starter Den Søte Connie nedoverbakke.

dette bildet ble tatt fem miles senere – hvor stien krysser Falsk Basin Rd.

På vei Til Moab i sommer stoppet vi over I Boise for å prøve noen av de lokale stiene og ble virkelig stoked om dem.

Ridning I Boise

Her er meg og Jason på bunnen av en lang nedoverbakke del Av Sweet Connie. Vi begge ser ganske glade fordi den stien var super morsom.

terrenget er ikke I Det Hele tatt Som Bend. Som en outsider, det virket som foten Av Boise var bratt, åpen, gressletter, med smale bånd av enkelt spor kutte ned hver rygg og dal, med en og annen stor ku står ut til siden-en utrolig mengde stier rett utenfor byen som er nytes av alle typer sti brukere.

vi gjorde en lang-shuttle Fra Bogus Basin hvor stiene startet med hopp og berms, deretter singletrack som vridd gjennom en alpin skog, til vi plutselig poppet ut av trærne og på En ripping nedstigning Av Sweet Connie.

Med bare noen få timer å ri fikk vi ikke full sampler på denne turen, men planlegger definitivt å gå tilbake til Boise neste vår.

hvis du er interessert i stisystemet I Boise, følg Kirk, Jason og mannskapet På Facebook, Twitter eller Instagram — og du får en god følelse for stedet.

Robert Rekward Denne artikkelen ble bidratt Av Robert Rekward. Robert er en del av teamet som opprettet BendTrails nettsted. I arbeidstiden kan du finne ham På Delicious, et markedsføringsselskap her i Bend som han eier med sin kone, Valerie. Hvis Det ikke er arbeidstid, Er Robert sannsynligvis på sykkelen sin. Eller i garasjen, jobber på sykkelen sin.